English

آغاز طرح توسعه شبکه آبرسانی در مناطق روستایی آبادان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح توسعه شبکه آبرسانی در مناطق روستایی آبادان با آغاز عملیات در دهستان نصار و شهر اروندکنار با کمک قرارگاه محرومیت زدایی کربلا وارد گام اجرایی شد.

آغاز طرح توسعه شبکه آبرسانی در مناطق روستایی آبادان

به گزارش خبرگزاری  موج خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح های آبرسانی گفت:طرح توسعه شبکه آبرسانی روستاهای آبادان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی کربلا و آغاز عملیات اجرایی لوله گذاری در روستای کوت و دهستان نصار از امروز وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: عملیات لوله گذاری به طول ۱۴ کیلومتر در شهر اروندکنار نیز به پایان رسیده و به زودی کار ترمیم و اتصال به شبکه آبرسانی آغاز می شود.

کرمی نژاد اظهار داشت: در راستای رفع مشکل کم آبی منطقه اروندکنار با تامین لوله و اتصالات مورد نیاز از امروز عملیات اجرایی لوله گذاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی کربلا آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه قرارگاه کربلا به عنوان پیمانکار اول طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای کوت و دهستان نصار انتخاب شده است گفت: در مجموع پنج کیلومتر از این مناطق با استفاده از لوله پلی اتیلن لوله گذاری می شود.

وی با اشاره به پیمانکار این طرح در شهر اروندکنار گفت: پیمانکار دوم نیز وظیفه اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی به روستاهای نهر ابوچمبه، ابودگل، ابوطرف و دایر را بر عهده دارد.

کرمی نژاد افزود: ۱۴ کیلومتر از این طرح آبرسانی به روستاهای مذکور لوله گذاری شده و به زودی عملیات ترمیم شبکه آبرسانی و اتصال خط به شبکه انتقال آب انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت طرح های فاضلاب در آبادان و خرمشهر از محل ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که از سوی رئیس جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید گفت: قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده طرح فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۲ هزار میلیارد تومان شامل ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و یک هزار و ۲۰۰ میلیاردتومان برای آبادان اجرا می کند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه