English

رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا :

سیاست کلی نظام و فدراسیون پاورلیفتینگ توجه به ورزش بانوان است

رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا گفت: سیاست کلی نظام و فدراسیون پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران توجه به بانوان در این رشته است.

 سیاست کلی نظام و فدراسیون پاورلیفتینگ توجه به ورزش بانوان است

 فرشید سلطانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با تأکید بر توسعه ورزش پاورلیفتینگ بانوان، بیان داشت: طرح فدراسیون پاورلیفتینگ برای توانمند سازی بانوان ورزشکار این رشته، تهیه زیر ساخت های اختصاصی ویژه بانوان و برگزاری مسابقات پارولیفتینگ بانوان در سالن های اختصاصی ویژه بانوان دردستور کار فدارسیون است.   

وی با اشاره به اینکه این طرح از سوی ایران برای بانوان ورزشکار این رشته با استقبال فدراسیون بین المللی قرار گرفته است، اظهارداشت: برای فدراسیون بین المللی مجزا بودن سالن مسابقات بانوان این رشته مهم نیست بلکه برای آنها فعال بودن بانوان این رشته ورزشی مهم است.

به گفته عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ IPF در کاشان  رعایت مسائل شئونات اسلامی در ورزش بانوان مسلمان برای فدراسیون بین المللی پذیرفته شده است و فدراسیون بین المللی همکاری لازم را در این زمینه دارد.

سلطانی در ادامه از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان ایران در اواخر شهریورماه امسال خبرداد و افزود: برای برگزاری این مسابقات که لباس ورزشی شبیه وزنه برداران دارند از سوی وزارت ورزش حمایت شده است.  

وی همچنین از برگزار تورنمنت پاورلیفتینگ بانوان ورزشکارکشورهای اسلامی  خبرداد و افزود: این مسابقات با حضور خانم های چندین کشور مسلمان برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا تلاش شده تا درفدارسیون پاورلیفتینگ در سال های آینده  مانند به شکلی که فدراسیون وزنه برداری اداره می شود اداره شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه