English

معاون وزیر بهداشت:

۱۶۰ هزار میلیارد ریال بین دانشگاه های سراسر کشور توزیع گردید

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شعار عدالت و تعالی نظام سلامت گفت: ۱۶۰ هزار میلیارد ریال در چند ماه اخیر از طرف وزارت بین دانشگاههای کشور توزیع شد.

۱۶۰ هزار میلیارد ریال بین دانشگاه های سراسر کشور توزیع گردید
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سعید کریمی روز چهارشنبه در نشست جمع بندی سفر یک روزه به خوزستان در محل دانشگاه آزاد مسجد سلیمان بیان کرد: منبع این اعتبار از صندوق توسعه بوده که کاری بزرگ و بی سابقه است چون تبعات بیماری کرونا تمام منابع بیمارستان ها را بلعیده است.

وی افزود: در مدت اخیر با تلاش های وزارت و مسئولان دانشگاهها به تدریج ترمیم هایی صورت می گیرد که پرداخت کارانه و برخی بدهی ها را شامل می شود.

کریمی ادامه داد: در صورت نیاز به تجهیزات باید در سامانه ویژه این موضوع ثبت شود که تمام ابعاد بررسی و در صورت تشخیص نیاز قطعا اختصاص می یابد.

تصویب خرید یک هزار دستگاه آمبولانس 

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص کمبود آمبولانس گفت: این مساله کشوری است و مدتهاست که آمبولانس خریداری نشده اما اخیرا در نشست سران سه قوا خرید حدود یک هزار دستگاه آمبولانس مصوب شده و به صورت یک جا خریداری و در کل کشور توزیع خواهد شد.

تجهیز ۱۰ هزار تخت در کشور 

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار تخت در کشور فعال است، ادامه داد: در هفت ماه اخیر ۱۰ هزار تخت در کشور تجهیز و اضافه شده که بی سابقه است. 

بر اساس این گزارش امروز چهارشنبه معاونان درمان و بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیران ستادی وزارتخانه به منظور بررسی امکانات بهداشتی درمانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی وارد استان خوزستان شدند.

در این سفر یکروزه، آخرین وضعیت زیرساخت‌های بهداشت و درمان منطقه جهت تاسیس دانشکده علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز بهداشت شرق از مرکز بهداشت شماره یک اهواز بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی به مردم قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت شماره یک و ۲ شهرستان هفتکل ضمن بررسی زیرساخت‌های بهداشتی مراکز، از نزدیک به گفت وگو با مردم و کارکنان بهداشتی پرداخته و روند خدمات دهی به مردم را ارزیابی کرد.​​​​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه