English

ناصر شعربافیان:

روزانه ۲۵۰۰ تن شیر خام در خراسان رضوی تولید می شود

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: روزانه ۲۵۰۰ تن شیر خام در ۷۵ واحد تولیدی در استان تولید می‌شود لذا کمبودی در بازار وجود ندارد و تولیدکنندگان در هماهنگی با عرضه‌کنندگان هستند.

روزانه ۲۵۰۰ تن شیر خام در خراسان رضوی تولید می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روزانه ۲۵۰۰ تن شیر خام در ۷۵ واحد تولیدی در استان تولید می‌شود که منجر به تولید ۵ قلم کالای لبنی در خراسان رضوی می‌شود.

شعربافیان همچنین در ادامه اضافه کرد: بعد از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، قیمت فروش شیر خام به کارخانه به ازای هر کیلو به ۱۲ هزار تومان رسید و به همان تناسب برای ۵ قلم کالای لبنی حداکثر قیمت مصوب تعیین شد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، قیمت مصوب ۵ محصول لبنی اعلام شد اما واحد‌های تولیدی لبنی باتوجه‌به اینکه قیمت فروش محصولات در بازار کشش نداشت، تا بازه دو هفته محصول را کمتر از قیمت مصوب عرضه می‌کردند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: روزانه ۲۵۰۰ تن شیر خام در ۷۵ واحد تولیدی در استان تولید می‌شود لذا کمبودی در بازار وجود ندارد و تولیدکنندگان در هماهنگی با عرضه‌کنندگان هستند.

شعربافیان همچنین در ادامه متذکر: اینکه اگر هر کالایی به‌جز ۵ قلم محصول لبنی با قیمت مصوب تولید شود، باید برحسب اعلام سازمان تعزیرات حکومتی قیمتش متناسب‌سازی شود. وی ابراز کرد: در یک تفاهم بین واحد‌های تولیدی و واحد‌های فروشگاهی با هماهنگی اتاق اصناف، نیاز بازار برای این ۵ قلم مشخص شده است و بر اساس آن این، ۵ قلم کالای لبنی با قیمت مصوب تولید می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: اگر هر کالایی به‌جز ۵ قلم محصول لبنی با قیمت مصوب تولید شود، باید در تناسب با قیمت‌های مصوب، نرخ این ۵ قلم کالا برحسب اعلام سازمان تعزیرات حکومتی متناسب‌سازی شود.

شعربافیان اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که کارخانه‌ها باید نیاز بازار برای ۵ قلم لبنیات با قیمت مصوب را تأمین کنند و سپس می‌توانند محصولات دیگر را تولید کنند بر همین اساس، باید ۵۰ درصد شیر خام بسته به نیاز بازار در کارخانه برای تولید ۵ قلم لبنیات با نرخ مصوب استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه