English

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان خبرداد؛

اعطای جایزه تحصیلی بنیاد حامیان به رتبه های برتر پذیرفته شده در دانشگاه کاشان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از اعطای جایزه تحصیلی بنیاد حامیان این دانشگاه به برگزیدگان کنکور که جهت ادامه تحصیل دانشگاه کاشان را انتخاب کنند،خبر داد.

اعطای جایزه تحصیلی بنیاد حامیان به رتبه های برتر پذیرفته شده در دانشگاه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی زاهدی فر گفت: بنیاد حامیان به برگزیدگان کنکور که رتبه کشوری آنها بدون در نظر گرفتن سهمیه رتبه تک رقمی را کسب کنند ۷۵۰ میلیون ریال در بدو ثبت نام و همچنین ماهیانه به مدت هشت نیم سال ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی نیز که رتبه دو رقمی کنکور سراسری را کسب کنند  در بدو ثبت نام مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال  و  ماهیانه نیز مبلغ ۱۵ میلیون ریال به مدت ۸ نیمسال تحصیلی  از بنیاد حامیان دریافت می کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان به پرداخت ۱۰ میلیون ریال ماهیانه کمک هزینه تحصیلی به مدت هشت نیم سال از طرف بنیاد حامیان دانشگاه به رتبه های زیر یک هزار در گروه های آموزشی ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی اشاره کرد و افزود: همچنین بنیاد حامیان دانشگاه به رتبه های زیر ۶۰۰ گروه های آموزشی هنر و زبان های خارجی مبلغ ۱۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به مدت هشت نیمسال پرداخت می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه