English

راه اندازی پنجمین بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در کاشان

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور گفت: کاشان مهد خیرین و نیکوکاران است و بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور به دنبال حمایت از دانشجویان کم بضاعت و همچنین ترویج فرهنگ کار خیر در دانشگاه است.

راه اندازی پنجمین  بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، یزدان سهرابی گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاه مردمی مولود انقلاب است که محل پرورش و تحصیل دانشجویان خصوصاً اقشار کم درآمد در سطح کشور است

وی افزود: هدف بنیاد توسعه پیام نور و حمایت علم و فناوری از دانشجویان محروم است که دراین راستا تلاش داریم دغدغه مالی دانشجویان را برطرف کرده تا تمام تلاش آن‌ها دانش‌افزایی و مهارت افزایی باشد.

 هشتاد هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی

یزدان سهرابی گفت: از مجموع ۴۸۰ هزار نفر دانشجوی دانشگاه پیام نور حدود ۸۰ هزار نفر محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور ساخت و ساز نیست بلکه تلاش می شود دانشجویان محروم مقطع تحصیلی خود را تکمیل و در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل کنند..

مدیر عامل بنیاد حامیان گفت: ۲۲۰ نفر از خیرین کشور با این بنیاد تعامل دارند و از مجمع خیرین در حوزه های مختلف و بنیادهای نیکوکاری افرادی با این بنیاد همراهی می کنند

سهرابی اظهار داشت: خیرین در یک سال گذشته شهریه ۳ هزارنفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در سطح کشور را تامین کرده اند.

 بگفته وی حمایت از حتی یک نفر دانشجوی نیازمند کار بزرگی است چرا که ساختن یک انسان، ساختن کل بشریت است و زمینه ساز ترویج فرهنگ نیکوکاری است

مدیر عامل بنیاد حامیان گفت: شهریه این دانشجویان به صورت وام قرض الحسنه و شرافتی پرداخت می شود که در صورت عدم توانایی در بازپرداخت این دانشجویان می توانند در زمان توانمندی نسبت به بازپرداخت تهسیلات قرضالحسنه این بنیاد اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه