English

رصد و پایش مستمر ضوابط ایمنی توسط نیروهای آتش‌نشانی قم در دست انجام است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: رصد و پایش مستمر ضوابط ایمنی توسط نیروهای آتش‌نشانی قم در دست انجام است.

رصد و پایش مستمر ضوابط ایمنی توسط نیروهای آتش‌نشانی قم در دست انجام است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی در حاشیه بازدید از ستادهای نه گانه شهرداری قم در تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: شهرداری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از یک ماه قبل برای خدمات‌رسانی در ایام محرم برنامه‌ریزی کرده و ستادهای نه‌گانه بر مبنای آن تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به حضور پرشور عزاداران و دسته‌جات، نیروهای حوزه خدمات شهری مانند آتش‌نشانی، فضای سبز، مدیریت پسماند و سایر ارکان دخیل در نقاط مختلف شهر مستقرشده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: برای جلوگیری از سد معبر، نظافت مطلوب شهری، مباحث ایمنی و جمع‌آوری پسماند در تمام مناطق شهری به‌خصوص در میدان بزرگ امام خمینی(ره) و چهارراه بازار، خیابان انقلاب و تقاطع عمار یاسر اقدامات قابل‌توجهی در جریان است.

میرهادی ادامه داد: مردمی بودن ویژگی مهم آیین‌های عزاداری محرم است و شهرداری قم نیز در همین راستا در تلاش است تا بتواند خدمات به‌موقع و باکیفیتی را به‌صورت مستمر به عزاداران ارائه دهد.

وی بابیان اینکه رصد و پایش مستمر ضوابط ایمنی توسط نیروهای آتش‌نشانی قم در دست انجام است، گفت: ۲۶۰ خودروی مکانیزه پسماند نیز در نقاط مختلف شهر استقراریافته و به‌صورت مستمر پسماندهای شهری را به محل‌های پیش‌بینی‌شده جابه‌جا می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اقامه باشکوه نماز عاشورا و تاسوعا را اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: فعالیت تمام ایستگاه‌های صلواتی ۲۰ دقیقه به اذان متوقف خواهد و از طرفی سجاده، موکت و مهر در بین سوگواران توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه