English

حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی خودرویی و موتوری آتش‌نشانی در روز تاسوعا و عاشورا در شهر قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی خودرویی و موتوری آتش‌نشانی در روز تاسوعا و عاشورا در شهر قم خبر داد.

حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی خودرویی و موتوری آتش‌نشانی در روز تاسوعا و عاشورا در شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس جعفری از استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ‌های موتوری سازمان در مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز تاسوعا خبر داد و اظهار داشت: ۱۴تیم عملیاتی خودرویی و موتوری سازمان آتش‌نشانی جهت برقراری ایمنی عزاداران حسینی(ع) در سطح شهر مستقرشده‌اند.

وی محل استقرار نیروهای آتش‌نشانی را چهارراه بازار، ابتدای خیابان چهارمردان و ابتدای پل حجتیه جنب ایستگاه پلیس راهور اعلام کرد و افزود: نیروهای آتش‌نشانی همچنین در سه‌راه خورشید به سمت خیابان مصطفی خمینی، میدان مطهری، میدان آستانه، میدان سعیدی، میدان جانبازان و پارکینگ شرقی حرم مطهر مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین تأکید کرد: دو دستگاه خودروی عملیاتی به همراه ۶ آتش‌نشان مقابل حسینیه مقام معظم رهبری در صفاییه مستقرشده تا عزاداری و اقامه نماز در ایمنی کامل برگزار شود.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی از ساعت ۷ صبح امروز در محل‌های موردنظر مستقرشده و تا پایان حضور عزاداران و حرکت دسته‌های عزاداری حضورداشته و فردا روز عاشورا نیز تا پایان شام غریبان تمام تیم‌های عملیانی سازمان آماده‌باش هستند.

جعفری برگزاری مراسم شام غریبان و شمع سوزی را نیز یادآور شد و تأکید کرد: مراسم شمع سوزی در خیابان آستانه در شام غریبان نیز با پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی برگزارشده و مراسم خیمه سوزان نیز در مسیر حرم مطهر برگزار می‌شود نیز با هماهنگی و پشتیبانی کامل سازمان خواهد بود.

وی ادامه داد: به تمام هیئت‌ها اعلام کرده‌ایم که مکان‌های دقیق خیمه سوزی را به سازمان آتش نشانی اطلاع بدهند و محل‌های برگزار مراسم شناسایی‌شده و خودروهای عملیاتی در این مکان‌ها مستقر می‌شوند و باید این مراسم در یک‌فاصله مناسب ایمن برای کودکان، زنان و مردم برگزار شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در پایان از لغو تمام مرخصی‌ها در سازمان آتش‌نشانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی در این چند روز در خدمت عزاداران حسینی(ع) بوده تا مراسمات عزاداری در ایمنی کامل برگزارشده و امیدواریم شاهد هیچ حادثه‌ای در این چند روز نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه