English

استاندار مازندران:

شهدای مدافع حرم، سفیران کربلا و عاشورا هستند

استاندار مازندران گفت: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی و سفیران کربلا و عاشورا هستند.

شهدای مدافع حرم، سفیران کربلا و عاشورا هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور با اشاره به اینکه این شهدای عزیز رازهای پنهانی والایی داشتند که با بازگشتشان فضای معنوی کشور و استان را عطرآگین کردند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی هستند، استانی که پرچمدار و مروج مکتب آل الله و پناهگاه فرزندان پیامبر ( ص ) در طول تاریخ بود و امروز فرزندان رشیدش در صیانت از حریم حرم، دلاوری و رشادت به خرج دادند و جامه فاخر شهادت را در این راه به تن کردند.

وی ادامه داد: مازندران، استان علویان است و این شهیدان عزیز، فرزندان همین بیشه هستند و مسیر اباعبدالله الحسین (ع ) را در این 1400 سال طی نمودند و امروز توانستند پیام تاریخی عاشورا را با شهادت خود دیگربار معنی و تعمیق کنند.

استاندار مازندران گفت: شهیدان در طول 7 سال اخیر در جوار حرم حضرت زینب آرام گرفتند و بر اساس حکمت الهی در ایام عاشورا پیام عاشورا را به مردم ایران رساندند.

وی با بیان اینکه مکتب عاشورای حسینی و شهدای کربلا با شهادت معنی می‌شود، تصریح کرد: شهدا مردانه پای عهدشان با امامین انقلاب ماندند و پیام جدیدی را از حادثه عاشورا به دنیا مخابره کردند و این شهدای بزرگ ما، سفیران کربلا و حرم حضرت زینب (س) هستند.

حسینی پور افزود: امروز همه وظیفه و رسالت داریم ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم و منویات این انسان های بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم و خالصانه با خدمت به مردم و نظام همانند شهدا در راه خدا مجاهدت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه