English

آیت الله سید احمد علم الهدی خبر داد؛

تشییع پیکرهای مطهر شهدای مفقود‌الاثر محور خان‌طومان در مشهد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: شهدای مدافع حرم، رهروان راستین سیدالشهدا(ع) در عصر حاضر هستند، چرا که آنها به ندای آن حضرت لبیک گفته و جان خود را در راه دفاع از دین فدا کردند.

تشییع پیکرهای مطهر شهدای مفقود‌الاثر محور خان‌طومان در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای مفقود‌الاثر محور خان‌طومان، از میدان شهدای مشهد آغاز و سوگواران حسینی این پیکرهای مطهر را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.

پیکرهای مطهر این شهیدان مفقود‌الاثر، سردار شهید عبدالله اسکندری، سردار شهید رحیم کابلی و شهیدان والامقام مصطفی تاش موسوی، محمد امین کریمیان و عباس آسمیه، که از طریق آزمایش DNA شناسایی شده می باشند.

مراسم وداع با این شهیدان، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) با مرثیه سرایی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) حاج احمد واعظی برگزار شد.

 شهدای مدافع حرم

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این مراسم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، رهروان راستین سیدالشهدا(ع) در عصر حاضر هستند، چرا که آنها به ندای آن حضرت لبیک گفته و جان خود را در راه دفاع از دین فدا کردند.

آیت الله علم الهدی همچنین در ادامه افزود: همراه و همسفر شدن با سیدالشهدا(ع) کار بسیار سختی است اما اگر کسی تصمیم بر همراهی آن حضرت داشته باشد در واقع در مسیر شهادت قرار گرفته است.

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که  میزبان آنها هستیم با درس گرفتن از مکتب سیدالشهدا(ع) در مقابل دشمن سنگ دل ایستادند و مانند سیدالهشدا(ع) جان خود را در راه دفاع از دین فدا کردند و به مقام والایی در نزد خدا رسیدند.

 شهدای مدافع حرم

 شهدای مدافع حرم

 شهدای مدافع حرم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه