English

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر داد؛

تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی ناژوان در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل است و پس از این ایام فعالیت آن به روال قبلی بازمی‌گردد.

تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات گذشته تمام مراکز گردشگری تفریحی ناژوان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

وی افزود: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان اصفهان به روال قبلی بازمی‌گردد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ساعات کار مراکز تفریحی این مجموعه در فصل تابستان تصریح کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان گردشگران خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساعت فعالیت باغ استوایی و گیاهان گرمسیری یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود، افزود: مجموعه باغ خزندگان نیز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

قائلی افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب هم می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم دیدن کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: تله‌سیژ روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا غروب آفتاب و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و مجدد با دو ساعت وقفه، از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

به گفته قائلی، مجموعه شهربازی روباز و کارتینگ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها، شهروندان اصفهانی و گردشگران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی