English

محمد حیدری:

۱۰ درصد بیماران درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم غیر ایرانی هستند

رییس جهاد دانشگاهی واحد قم بابیان این‌که مرکز درمان ناباروری این استان سومین مرکز برتر کشور است، گفت: ۴۰ درصد بیماران مرکز درمان ناباروری قم غیربومی و ۱۰ درصد نیز غیر ایرانی هستند.

۱۰ درصد بیماران درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم غیر ایرانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، افزود: درمان ناباروری در مرکز درمانی جهاد دانشگاهی قم ارزان‌تر از بخش خصوصی است و علاوه بر آن تسهیلاتی نیز به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: سلول‌های بنیادی یکی از ۱۰ رشته برتر تأثیرگذار در آینده جوامع بشری است و هم‌اکنون مقالات و یافته‌های علمی دانشمندان جهاد دانشگاهی قم و ایران مرجع قابل‌احترامی برای دانشمندان جهان است.

وی ابراز داشت: خدمات درمان ناباروری قم یکی از خدمات مهم جهاد دانشگاهی واحد استان قم است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسترسازی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان، مشاغل نوپا و کوچک به همراه اشتغال خانگی مهم‌ترین کار ویژه‌های جهاد دانشگاهی قم در بخش اشتغال است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد قم ادامه داد: سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ مورد از اشتغال خانگی ثبت‌شده در قم برای اتصال به بازار کار، به شتابنده‌ها متصل شدند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از حوزه‌های مهم فعالیت جهاد دانشگاهی قم است، خاطرنشان کرد: ایجاد دفتر تسهیل‌گری در شهر قائم برای بررسی مشکلات حاشیه‌نشینی و ارائه راهکارها جهت هدایت معضلات به مطلوبیت به همین منظور از چند سال گذشته فعال‌شده است.

 رییس جهاد دانشگاهی واحد قم عنوان کرد: در سه مرکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی قم، دوره‌های مختلف آموزشی در رسته‌های شغلی مختلف انجام می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت نخبگان، بسترسازی جهت بازگشت نخبگان و ایجاد زیست‌بوم مناسب جهت فعالیت نخبگان از اهداف و اولویت‌های جهاد دانشگاهی قم است.

مسئولان در دسترس مردم باشند

استاد حوزه علمیه قم نیز درسخنرانی پیش از خطبه‌های  نماز جمعه قم در سخنانی، بیان کرد: مسئولی که مردم نتوانند به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنند، مصداق منکر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی اظهار داشت: گرفتن مسئولیت بدون شایستگی و صلاحیت نیز مصداق منکر و خیانت می‌باشد.

وی ادامه داد: کثرت اشتغالات یکی از مشکلات اصلی مدیران و مسئولان است، تا زمانی که امربه‌معروف و عمل به معروف از مسئولان شروع نشود این فرضیه به‌خوبی اجرا نمی‌شود.

مؤمنی  خاطرنشان کرد: مردم پای انقلاب هستند و از فعالیت مسئولان در مسیر بهبود شرایط فرهنگی حمایت می‌کنند.

وی گفت: امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) همواره در بین مردم و دسترس بودند، مسئولان باید در کنار مردم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه