English

محمود غیبی بیان کرد؛

آغاز به کار ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در هرمزگان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز به کار ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در استان از روز جمعه همزمان با انتشار دفترچه کنکور سراسری خبر داد.

آغاز به کار ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده در این پایگاه های انتخاب رشته افزود: این پایگاه‌ ها باتوجه به اینکه متعلق به آمورش پرورش است ضمن ارائه خدمات حرفه‌ای، تعرفه مناسب و دولتی دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه از داوطلبان و خانواده آنان خواست ضمن حفظ ارامش خود با مشورت مشاوران متخصص و در نظر گرفتن تمام جوانب، انتخابی کنند که متناسب با ویژگی های شخصیتی، توانایی، علاقه، ارزش های فردی آینده شغلی آنان باشد.

غیبی در ادامه عنوان کرد: در این پایگاه ها اطلاعات کامل به داوطلبان ارائه خواهد شد تا با آگاهی از همه جزئیات انتخاب رشته بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین را انجام خواهند داد افزود: امسال ۲۰هزار و ۶۴۰ داوطلب در کنکور سراری استان هرمزگان به تفکیک در پنج گروه؛ ریاضی و انسانی با ۱۱هزار و ۳۴۸ نفر ، تجربی با ۶هزار و ۲۲۲ نفر، هنر با ۱۴۶۱نفر و زبان با ۱۶۰۹نفر شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه به جزئیات فرآیند انتخاب رشته اشاره کرد و افزود: دفترچه انتخاب رشته از روز جمعه ۱۴ مردادماه منتشر و ثبت کد رشته ها یا انتخاب رشته نیز از عصر روز دوشنبه ۱۷ مرداد لغایت روز شنبه ۲۲ مردادماه آغاز خواهد شد، سامانه انتخاب رشته مجازی به منظور راهنمایی داوطلبان از ۱۳ مرداد در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: داوطلبان جهت انتخاب کد رشته های دانشگاه آزاد میتوانند از تاریخ ۱۸مردادماه به مرکز اطلاع رسانی سنجش و پذرش آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

غیبی از داوطلبان خواست از رفتن به مراکز غیر تخصصی که هزینه زیادی نیز دریافت می کنند خودداری و برای دریافت خدمات مشاوره‌ای به آدرس پایگاه انتخاب رشته مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه