English

سرارزیاب شرکت های گروه فولاد مبارکه عنوان کرد؛

فولاد هرمزگان سیاست های ابلاغی را کاملا و دقیق اجرا کرده است

سرارزیاب گروه فولاد مبارکه گفت: فولاد هرمزگان همواره جزو شرکت‌های پیشرو در گروه فولاد مبارکه بوده است و در این ارزیابی نیز این موضوع به وضوح مشاهده شد.

فولاد هرمزگان سیاست های ابلاغی را کاملا و دقیق اجرا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید مونسان سرارزیاب گروه فولاد مبارکه در جلسه افتتاحیه ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه که در سالن کنفرانس فولاد هرمزگان برگزار شد اظهارداشت: فولاد هرمزگان همواره جزو شرکت‌های پیشرو در گروه فولاد مبارکه بوده است و در این ارزیابی نیز این موضوع به وضوح مشاهده شد، به ویژه آن‌که در اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان مصمم بوده و سال گذشته نسبت به عملیاتی کردن طرح‌های بزرگی اقدام کرده است.

عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست تاکید کرد: فولاد هرمزگان سال گذشته در سایر حوزه‌ها نیز عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و موفق به ثبت رکوردهای خوبی شده است.

وی افزود: پرچم فولاد هرمزگان در بین شرکت‌های گروه فولاد مبارکه بالا بوده و شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های گروه فولاد مبارکه در بین فولادسازان خوش درخشیده است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه ارزیابان ضمن ابراز رضایت از نتایج ارزیابی سال‌های گذشته و سرآمد خواندن فولاد هرمزگان در همه زمینه‌ها میان شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، انتظارات خود را از معاونت‌ها، مدیران و سرپرست‌های واحدهای فولاد هرمزگان برای همکاری هرچه بیشتر عنوان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه