English

تقدیر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از امدادرسانی هلال احمر در سیل یزد

نماینده محترم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از خدمت رسانی و تلاش ایثارگرانه نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان سیل اخیر استان یزد قدردانی کرد.

تقدیر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از امدادرسانی هلال احمر در سیل یزد

به گزارش خبگزاری موج یزد، میرمحمدی  نماینده محترم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از خدمت رسانی و تلاش ایثارگرانه نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان سیل اخیر استان یزد قدردانی کرد.

متن پیام دکتر میرمحمدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زمانی که مصیبت دیده ای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی می بیند، گرفتار می شود و امید خود را از دست می دهد، انسان هایی فداکار، پر تلاش و ایثارگر بخاطر عشق و علاقه خدمت به مردم و به واسطه ی دوستی خدا و خلق خدا، در کنار مردم حاضر می شوند.

روزهایی که در اقصی نقاط کشور عزیزمان انبوهی از حوادث، روح و جان هموطنان ما را هدف آماج درد قرار داد، بویژه در این روزهای اخیر، سیلاب که در بیشتر استان های کشور و بویژه در استان یزد حوادث سختی را پدید آورد، دقت و سرعت در عمل و حضور به موقع شما سپید و سرخ پوشان هلال احمر بود که سایه آرامش را بر پهنه حوادث گستراند.

این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی اخیر کشور به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.

اینجانب بر خود فرض می دانم از همه این کوششهای بشر دوستانه ی شبانه روزی و مخلصانه شما امدادگران، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه های خدمات رسان و امدادی در این حوادث تقدیر و تشکر نمایم.

بی شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه