English

نخستین کنگره ملی شعر سردار جنگل برگزار می شود

نخستین کنگره ملی شعر سردار جنگل به همت انجمن شعر و ادب رشت و با همکاری این اداره کل به مناسبت یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی شعر سردار جنگل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، نخستین کنگره ملی شعر سردار جنگل به همت انجمن شعر و ادب رشت و با همکاری این اداره کل به مناسبت یکصد و یکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی برگزار می‌شود.

این کنگره ملی در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، ترانه، شعر کودک و نوجوان، شعر بومی با محوریت میرزا؛ فرزند خلف ایران، میرزا؛ مظلوم سربلند تاریخ، میرزا؛ محور اتحاد اقوام ایرانی، میرزا؛ یار شیدای سید الشهداء (ع)، میرزا؛ در آیینه فرهنگ مردم، میرزا و اصحاب شیدای جنگل برگزار خواهد شد.

در فراخوان کنگره ملی شعر سردار جنگل آمده است:

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۱۴۱۵۷۵۰۴ و یا آدرس رایانامه Sardarejangal۱۰۱@yahoo.com ارسال کنند.

برای ارائه حضوری آثار نیز می‌توانند به آدرس دبیرخانه کنگره در رشت، مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص)، دفتر انجمن شعر و ادب رشت و دبیرخانه کنگره ملی شعر سردار جنگل مراجعه کنند.

اختتامیه نخستین کنگره ملی شعر سردار جنگل روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به نفرات اول هر بخش مبلغ ۴۰ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس، به نفرات دوم هر بخش مبلغ ۳۰ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس و به نفرات سوم هر بخش هم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

میرزا کوچک جنگلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه