English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به خبرنگار موج اعلام کرد:

محدودیت های ترددی جدی تر و سخت تری برای نوروز در راه است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در باره احتمال اجرای محدودیت های سخت تر ترددی برای ایام نوروز گفت: هنوز از سوی ستاد ملی کرونای تهران، دستور العمل محدودیت های نوروزی برای ما ارسال نشده است اما آنچه مسلم است این است که ، در تعطیلات نوروزی ، محدودیت های ترددی سخت گیرانه تری در پایتخت اعمال خواهد شد.

محدودیت های ترددی جدی تر و سخت تری برای نوروز در راه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی ،  فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای چهل و دومین مرحله از طرح رعد که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار موج در مورد تدابیر پلیس برای تردد خودروها در روزهای پایانی سال و محدودیت های نوروزی در مورد تردد خودروها گفت: متاسفانه با وجود تاکید پلیس و ستاد ملی کرونا برای اجتناب شهروندان از انجام دادن سفرهای غیرضروری ، در روزهای گذشته شاهد بودیم که مانند سالهای گذشته، شهروندان با خودروهای شخصی اشان در سطح شهر تردد می کنند و با توجه به هجوم مردم به مراکز خرید، شاهد ازدحام خطرناک شهروندان در این نقاط  و به دنبال آن ترافیک های سنگین عصرگاهی هستیم.

  وی ادامه داد: با این حال هیچ برنامه خاص جدیدی برای اعمال محدودیت ها در روزهای باقی مانده سال نداریم.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار موج در خصوص احتمال اجرای محدودیت های جدید در تعطیلات نوروزی نیز گفت: گرچه هنوز از سوی ستاد ملی کرونای تهران، دستور العمل محدودیت های نوروزی برای ما ارسال نشده است اما آنچه مسلم است این است که ، در تعطیلات نوروزی ، محدودیت های ترددی سخت گیرانه تری در پایتخت اعمال خواهد شد. 

وی همچنین در مورد انتشار اخباری در خصوص فروش داروی کرونا در تهران وبا قیمت های گزاف گفت: هر گونه خرید و فروش داروی اینترنتی و یا به صورت خیابانی ممنوع است چرا که بسیاری از این داروها یا تاریخ گذشته هستند و یا اصولا داروهای تقلبی . بنابراین می توانند جان شهروندان را به خطر بیاندازند. البته ما هم این اخبار را شنیده ایم ولی تاکنون به موارد مشابهی در این زمینه برنخوردیم.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه چهارشنبه سوری نیز گفت: به این افراد سودجود هشدار می دهم که با آنها به شدت برخورد خواهد شد. 

  فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحی را درباره ماجرای تیر خوردن به دختر جوان در میانه تعقیب و گریز پلیس با مجرمان در محدوده سردار جنگل گفت: چندی پیش همکاران من با یک خودروی مشکوک برخورد کرده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند، اما راننده و سرنشینان این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشته و در این حین تعقیب و گریز در مسیر طولانی میان پلیس و این مجرمان شکل گرفت.

رحیمی با بیان اینکه مجرمان سارق بودند گفت: در میانه تعقیب و گریز این افراد اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرده و سعی داشتند تا از این طریق از دست پلیس فرار کنند. در همین راستا ماموران پلیس نیز ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان شلیک متاسفانه گلوله ای به یک دخترخانم جوان در محدوده خیابان سردار جنگل اصابت کرد، گفت: ایشان دچار مصدومیت شده و بلافاصله عملیات از سوی ماموران ما متوقف شده و امدادرسانی به این خانم جوان در دستور کار قرار گرفت و ایشان به بیمارستان منتقل شد.

رحیمی با بیان اینکه دختر جوان سریعا به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت، افزود: طی آخرین بررسی که شب گذشته انجام دادیم خوشبختانه با اقدامات انجام شده حال ایشان خوب و رو به بهبود است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت و جان مردم از مهمترین اولویت های پلیس است، گفت: به محض اطلاع از این حادثه دستور دادم تا این دختر جوان در بهترین بیمارستان ها و تحت نظر بهترین پزشکان تحت درمان قرار گرفته و سلامتی اشان را به طور کامل به دست آورده اند.

 وی درمورد شایعاتی که گفته می شوداین خانواده از سوی رسانه های ضد انقلاب تحت فشار قرار داشتند گفت : دقیقا همین طور بوده است گرچه خوشبختانه ما چندین مرتبه با خانواده این دختر جوان صحبت کردیم و در آخرین تماس نیز این خانواده از پلیس تقدیر و تشکر هم داشتند.

به گفته وی تحقیقات و اقدامات پلیس برای دستگیری این افراد در دست انجام است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی