English

فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان برای کشف ۱۶۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۱۶۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ اصفهان و فارس خبر داد.

عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان برای کشف ۱۶۵ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، سردار "رهام‌بخش حبیبی" فرمانده انتظامی فارس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور "هرمزگان-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۶۵ کیلو تریاک کشف شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

کشف ۲۵ دستگاه ماینر قاچاق در "لارستان"

فرمانده انتظامی "لارستان" از کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در یک منزل مسکونی خبر داد. 

سرهنگ "سیدمحمد یوسفی"فرمانده انتظامی لارستان ، در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ لطیفی لارستان با انجام اقدامات فنی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی واقع در یکی از نقاط شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از آن منزل ۲۵ دستگاه ماینر و متعلقات مربوطه شامل ۱۸ پاور، ۶ دستگاه کنترل برد، ۴ دستگاه فن حلزونی و ۱۰ دستگاه پوسته ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و روانه دادسرا شد، تصریح کرد: ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

کشف ۴۵ کیلو تریاک در مناطق کوهستانی

فرمانده انتظامی شهرستان "نی‌ریز" از کشف ۴۵کیلوگرم تریاک خبر داد. 

سرهنگ "عظیم‌اله کرمی" فرمانده انتظامی نی ریز ، در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی نی‌ریز حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده با پرتاب بسته‌های مشکوکی به بیرون از خودرو متواری شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه در پاکسازی از محل تردد خودرو ۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری راننده متواری با جدیت ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه