English

زمین خواری ۵۴ میلیاردی در"کوه چنار" فارس

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف زمین خواری به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع به ارزش ۵۴ میلیارد ریال خبر داد.

زمین خواری ۵۴ میلیاردی در"کوه چنار" فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،سرهنگ "لطف اله محمدی" فرمانده انتظامی کوه چنار ،در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت نماینده اداره راهداری شهرستان کوه چنار مبنی بر وقوع ۷ فقره زمین خواری به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع واقع در یکی از محلات این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، مأموران به همراه نماینده اداره راهداری به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی را رفع تصرف و به بیت المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار افزود: کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۵۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۳۸ میلیارد کالای قاچاق در "خرم بید"

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 38 میلیارد ریال طی تیر ماه سال جاری خبر داد. 

سرهنگ "علی اکبر کریمی"فرمانده انتظامی خرم بید ،اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان خرم بید در تیر ماه سال جاری، ۱۸ سارق را دستگیر و ۲۳ فقره انواع سرقت از آنان کشف کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، مأموران انتظامی با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص موفق شدند ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از کشف ۳۸  میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در تیر ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این رابطه، ۳ متهم دستگیر و به همراه تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ کریمی در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان می باشد.

کلاهبرداری ۲ میلیاردی پزشک قلابی در "مرودشت"

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک از شهروندان بالغ بر ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 

سرهنگ "فرشید زینلی" ،فرمانده انتظامی مرودشت ،اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی با معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی اقدام به برگزاری کلاس آموزشی جهت پوست، مو وزیبایی به صورت غیر قانونی می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به یکسری سرنخ هایی در خصوص این پرونده دست یافتند، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه مغازه ای که متهم در آن طبابت می کرد پلمب شد، گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم هیچ گونه مدرک علمی و یا پزشکی نداشته ولی در عین حال به شهروندان و مشتریانش اینگونه وعده می داده است که می تواند در طول مدت یک تا دو ماه مدرک دکترای طب سنتی دریافت کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه این متهم ۳۰ ساله به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و بعد از تشکیل پرونده روانه زندان شد، خاطرنشان کرد : امنیت در جامعه حاصل مشارکت آحاد جامعه است و از شهروندان خواستاریم هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰  با پلیس در میان بگذارند.

هشدار پلیس فارس پیرامون تیراندازی در مراسم های عزا و عروسی

رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص تیراندازی در مراسم های عزا و عروسی در برخی از نقاط استان هشدار داد. 

سرهنگ "کاووس حبیبی"رئیس پلیس آگاهی فارس ، با اشاره به رسم و رسوم تیراندازی در مراسم عزا و عروسی در برخی از نقاط استان فارس، اظهار داشت: متاسفانه این رسم و رسوم غلط و سهل انگاری و غفلت در استفاده از سلاح گرم در مراسم ها به صورت ناخواسته منجر به قتل نزدیکان و افراد حاضر در مراسم می شود.

وی با بیان اینکه تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح جرم محسوب شده و طبق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می شود،گفت: استفاده از سلاح در مراسم های عزا و عروسی موضوع خطرناکی است که متاسفانه بارها و بارها شاهد بروز اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران در این خصوص بوده ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس پیرامون تیراندازی افراد در مراسم های عزا و عروسی هشدار داد و تأکید کرد: قطعا" پلیس با افرادی که بخواهند به این صورت آرامش مردم را خدشه دار و جان خود و دیگران را به خطر بیندازند، برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه