English

رئیس اسلامی شورای شهر یزد:

نیرو های سپاه در هر زمان و حادثه ای بی منت و با خلوص نیت برای خدمت رسانی حضور دارند

رییس شورای اسلامی شهر یزد، در رابطه با بحث سیل اخیر یزد ادامه داد: تمام نیروهای شهرداری، امدادی و خدمت رسان پای کار آمدند. یکی از گروه هایی که از ساعات اولیه این حادثه در کنار مردم حضور داشت نیرو های مخلص جهادی و بسیجی سپاه بودند.

نیرو های سپاه در هر زمان و حادثه ای بی منت و با خلوص نیت برای خدمت رسانی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیفی رئیس اسلامی شورای شهر یزد گفت: نیرو های سپاه هر زمان و در هر حادثه ای بی منت و با خلوص نیت، برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

سیفی در رابطه با بحث سیل یزد ادامه داد: تمام نیروهای شهرداری، امدادی و خدمت رسان پای کار آمدند. یکی از گروه هایی که از ساعات اولیه این حادثه در کنار مردم حضور داشت نیروهای مخلص جهادی و بسیجی سپاه بودند.

 به گفته وی سپاه در هر حادثه ای برای حل مشکل و کمک رسانی به مردم، پیش قدم است در سیل اخیر  با حضور موثر خود در صحنه موجب تسریع در روند حل مشکلات مردم سیل زده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اسلامر شهر یزد در خصوص کمبود تجهیزات یزد برای مواجه با سیل نیز افزود: همیشه بحران ها باید درس عبرت باشد یعنی باید بعد از رویداد یک بحران و ایجاد مشکلات، علت و عوامل آن بررسی و پیگیری شود تا دیگرشهر با آن مشکلات مواجه نشود.

سیفی گفت: در سیل اخیر، شهر یزد در خصوص برخی تجهیزات از جمله دستگاه کف کش و لجن کش دچار کمبود شد از شهردار محترم درخواست میشود هرآنچه برای کنترل مشکل سیل لازم است ارائه دهد. شورای اسلامی شهر یزد آمادگی دارد تا برای تهیه تجهیزات لازم اعتباری را تامین کند تا دیگر در مواقع سیل با کمبود تجهیزات مواجه نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در باره کسب رتبه های برتر کنکور توسط دو دانش آموز یزدی گفت: در کنکور ۱۴۰۱ بار دیگر دانش آموزان یزدی خوش درخشیدند و دو دانش آموز به نام علیرضا دهقانی تفتی رتبه دوم علوم تجربی و پوریا غفوری رتبه پنجم ریاضی فیزیک در جمع نفرات برتر کنکورحضور دارند که از دو دانش آموز پرتلاش، خانواده محترم آنها و همچنین آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه