English

تاکید رئیس پارک علم و فناوری یزد بر فعالیت های ترویجی در بین دانش آموزان

رئیس پارک علم و فناوری یزد، در مراسم افتتاحیه بوت کمپ نوآوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر توسعه فعالیت های ترویجی در جامعه بزرگ دانش آموزی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر کرد.

تاکید رئیس پارک علم و فناوری یزد بر فعالیت های ترویجی در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بوت کمپ نوآوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در پارک علم و فناوری یزد برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه این بوت کمپ تخصصی، با حضور جمعیت منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در سالن آمفی تئاتر پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد ، در مراسم افتتاحیه بوت کمپ نوآوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر توسعه فعالیت های ترویجی در جامعه بزرگ دانش آموزی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر کرد.

بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق ملی نوآوری و شکوفایی، نیز در این مراسم با تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری یزد به تشریح خدمات و تسهیلات ترویجی صندوق پرداخت.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه بوت کمپ نوآوری علاوه بر مدیران پارک علم و فناوری یزد، کارآموز معاون مدیرکل آموزش و پرورش یزد نیز حضور داشت.

این رویداد با مدیریت مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد و طی دو روز در محل فضای اشتراکی مرکز فناوری اقبال برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه