English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اعلام کرد؛

راه اندازی ۱۰۰ مؤسسه با مشارکت شرکای اجتماعی و سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: با هدف دسترسی آسان شهروندان به فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکای اجتماعی مجوز تأسیس مؤسسات آموزش مهارتی صادر شد.

راه اندازی 100 مؤسسه با مشارکت شرکای اجتماعی و سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید حسین درویشی، با اشاره به راه اندازی 100 مؤسسه آموزشی در استان طی هفته ملی مهارت اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان شهروندان به فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکای اجتماعی مجوز تأسیس مؤسسات آموزش مهارتی صادر شد.

وی با اشاره به صحبت‌های استاندار مازندران در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خصوص اهمیت توانمندسازی مهارتی دانشجویان، ادامه داد: در هفته ملی مهارت مجوز تأسیس مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ آزاد ساری و مؤسسه عالی تجن صادر شد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها مقدمات آموزش مهارتی دانشجویان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خصوص ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی گفت: با هدف ارتقا مهارت شاغلین صنایع و صنوف و تربیت نیروی کار ماهر در راستای تولیدات این مؤسسات، مجوز 8 مرکز جوار کارگاهی صادر و تعداد این مراکز در سطح استان به 125 مرکز رسید.

وی به صدور مجوز تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد اشاره کرد و بیان داشت: آموزشگاه‌‌های آزاد بازوان توانمند سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در انجام آموزش های مهارتی در جامعه بوده که جذب سرمایه گذار در ایجاد این مؤسسات قابل توجه بود به گونه ای که تاکنون 250 میلیارد ریال توسط علاقمندان اجرای آموزش مهارتی در استان سرمایه‌گذاری و آموزشگاه‌های جدید راه‌اندازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه