English

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

۸۵ درصد مدارس غیردولتی گیلان در خصوص شهریه تعیین تکلیف شده اند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با توجه به ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص افزایش سالانه شهریه مدارس غیر دولتی گفت: تاکنون ۸۵ درصد مدارس غیردولتی گیلان در خصوص شهریه تعیین تکلیف شده اند.

۸۵ درصد مدارس غیردولتی گیلان در خصوص شهریه تعیین تکلیف شده اند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص افزایش سالانه شهریه مدارس غیر دولتی ، شهریه مدارس مقطع دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، ۳۳ درصد و شهریه مدارس متوسطه اول و دوم، ۳۵ درصد افزایش یافته است.

فائزی با اشاره به لزوم ثبت درخواست مدیران و مسئولان مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، افزود: مجوز معتبر نوسازی که تعداد دانش آموزان ثبت نام شده باید با ظرفیت اعلام شده در این مجوز هماهنگ باشد و همچنین مجوز فعالیت‌های استاندارد آموزشی مختلف از جمله مدارک بسیار مهمی است که باید در این سامانه بارگذاری شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ درصد مدارس غیردولتی گیلان در خصوص شهریه تعیین تکلیف شده اند، گفت: چنانچه والدین در صورت مشاهده تخلف در مدارس، می‌توانند شکایات خود را در سامانه الکترونیکی shekayat.medu.ir ثبت کرده و یا موضوع را به شماره تلفن‌های ۳۳۳۲۴۸۷ -۰۱۳ اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان خود اطلاع دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه از مدیران مدارس استان خواسته شده کد ویژه‌ای با عنوان QR code برای مدارس خود بسازند و برای نظرسنجی در تابلوی اعلانات نصب کنند، گفت: والدین دانش آموزان پس از پایان ثبت نام و پرداخت شهریه، با وارد شدن به فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش، از طریق وارد کردن این کد و پاسخ دادن به سوال‌های نظرسنجی درج شده در این فضا، به صورت مستقیم با مدیرکل بازرسی وزارت آموزش و پرورش در تماس باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه