English

کریم مهرابی راد:

اولین انجمن صنفی زنان کارگر کشاورزی کشور در شهرستان دزفول افتتاح شد

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی شهید مدرس(ره) گفت: با افتتاح اولین انجمن صنفی زنان کارگر کشاورزی کشور در دزفول، افراد تحت پوشش این انجمن از خدمات بیمه و بازنشستگی بهره مند خواهند شد.

اولین انجمن صنفی زنان کارگر کشاورزی کشور در شهرستان دزفول افتتاح شد

کریم مهرابی راد مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی موسسه رادمان کوی شهید مدرس(ره) طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج‌ خوزستان،اظهار کرد: بعد از چندین جلسه با تعدادی از نمایندگان زنان کارگر بخش کشاورزی و تبادل نظرات در چارچوب قانون و به جهت سازماندهی و حمایت بیمه ای ، درمانی از این قشر زحمت کش، راه اندازی انجمن صنفی زنان کارگر بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های دفتر تسهیلگری و توسعه محلی موسسه رادمان کوی شهید مدرس(ره) و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول اولین انجمن صنفی زنان کارگر بخش کشاورزی در کشور ، در شهرستان دزفول افتتاح شد.

کریم مهرابی راد با اشاره به اهمیت این انجمن صنفی در دزفول، بیان کرد: دزفول بعد از مرودشت قطب کشاورزی صیفی جات و سبزیجات ایران میباشد ، که کاشت و برداشت بیشتر این محصولات توسط زنان انجام میشود.

وی ادامه داد: مهم ترین کار  این انجمن سازماندهی و تشکیل پرونده برای عضوین و پیگیری پوشش بیمه تامین اجتماعی و درمانی و بازنشستگی زنان کارگر بخش کشاورزی در شهرستان میباشد.

مهرابی راد درپایان ضمن تشکر از رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی،رئیس اتاق کارگری دزفول و مدیر عامل موسسه رادمان به خاطر همکاری در تسریع پیگیری های مربوطه افزود: با توجه به نوپا بودن انجمن ،قسمتی از دفتر تسهیلگری را تجهیز و در اختیار این واحد قرار دادیم که ان شاءالله گامی موثر در راه اندازی سریع و خدمات دهی به بانوان کارگر شهرستان دزفول برداشته شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه