English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

کاهش تصادفات نیازمند تامین تجهیزات بازدارنده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، کاهش تصادفات را نیازمند تامین تجهیزات بازدارنده شامل تجهیزات زیرساختی، تجهیزات در زمینه ایمنی خودروها و تجهیزات پلیسی عنوان کرد.

کاهش تصادفات نیازمند تامین تجهیزات بازدارنده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه شورای راهبری استان که با حضور استاندار و فرمانده انتظامی استان برگزار شد، سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه کاهش تصادفات  نیازمند بهره گیری از تجهیزات بازدارنده است، گفت: بایستی هم تجهیزات زیر ساختی، هم تجهیزات در زمینه ایمنی خودروها و هم تجهیزات پلیسی که تامین آن برابر قانون از وظایف دولت هاست فراهم شود.

وی بیان داشت: بدترین خبر برای پلیس خبر تصادف منجر به فوت است. مخصوصاً تصادفاتی که منجر به جان باختن چند نفر شود.

این مقام انتظامی افزود: به هنگام وقوع تصادفات منجر به فوت در هر ساعتی از شبانه روز، مدیران مسئول در حوزه ترافیک می بایست برای آسیب شناسی ، اقدام و اصلاح حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه باید دغدغه این شرایط برای همه مدیران سازمان های مسئول ایجاد شود گفت: مسئله تصادفات، فقط با برخورد های پلیسی و اعمال قانون و جریمه قابل حل نیست و باید همه ادارات، دستگاه های مسئولان و تک تک آحاد جامعه هم در این موضوع به صحنه بیایند و برای برطرف کردن مشکلات این حوزه کمک کنند.

سرهنگ محمدی با طرح این سوال که مگر می شود بدون تجهیزات تصادفات را کاهش داد اظهار داشت: شهرستان کاشان به عنوان پایلوت در استان نگاه صفر جانباختگان تصادفات در سال جاری را دارد و این درحالی است که شهرستان مذکور حتی یک دوربین ثبت تخلف ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  به آمار بالای تصادف موتورسیکلت ها و جان باختن و مجروحان این وسیله اشاره کرد و  خاطر نشان ساخت: برای موتورسیکلت ها هم  تجهیزات بازدارنده هوشمند نیاز است معتقدم که کاهش سرعت موتورسیکلت ها از کارخانه یک ضرورت است.

پلیس راهنمای اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه