English

ثبت ۳ مورد فوتی کرونایی و بستری ۹۵ بیمار جدید در فارس

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز دوشنبه، دهم مرداد ۱۴۰۱، اعلام کرد.

ثبت ۳ مورد فوتی کرونایی و بستری ۹۵ بیمار جدید در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این اطلاعیه آمده است:با بستری ۹۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۶۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۵۱ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۲۹ هزار و ۷۰۴ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۴۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۳۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۷۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۶۴ دُز نوبت سوم و ۷۳ هزار و ۱۷۱ دُز یادآور واکسن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه