English

سرهنگ احسان بهمنی خبر داد؛

شناسایی و دستگیری عامل فحاشی در شبکه اجتماعی واتساپ

با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان فردی که با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به فحاشی و تهدید تعدادی از شهروندان کرده ‎بود، شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری عامل فحاشی در شبکه اجتماعی واتساپ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ احسان بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی از دادسرا مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز و تهدید بر علیه شاکی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: باتوجه به مستندات ارائه شده توسط شاکی و ادله جمع آوری شده مشخص شد متهم باتوجه به اختلافات مالی قبلی از پرداخت بدهی خود امتناع کرده است.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده، متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر که در بازجویی های فنی متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی عنوان کرد. 

وی به عموم شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب و ضروری است.

بیشتر بخوانید:

پلیس فتا با شایعه سازان در فضای مجازی برخورد می کند

رئیس پلیس فتا هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه