English

زمین گیرشدن دو سوداگر مرگ در میناب با هوشیاری پلیس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب تلاش دو سوداگر مرگ در انتقال یک محموله 455 کیلویی تریاک و حشیش ناکام ماند.

زمین گیرشدن دو سوداگر مرگ در میناب با هوشیاری پلیس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر در پوشش خودروهای حامل سوخت توسط یک باند قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران شب گذشته با همکاری یگان امداد شهرستان و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تشکیل تیمی به محل مورد نظر در محور هشتبندی به میناب اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی خودروها متوقف و دربازرسی از آن ها 110کیلو تریاک و 345 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه در پوشش سوخت در خودرو جاساز شده بود به همراه 6 هزارو 500 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

شناسایی و توقیف 11دستگاه خودرو شوتی در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه