English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

کشف ویژه قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی ۱۵۴ میلیاردی

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی 20 کانتینر حامل 440هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

کشف ویژه قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی 154 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در این رابطه بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در پوشش روغن پایه معدنی می کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه شرکت موصوف در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان از انجام فعالیت مجرمانه و وجود تعدادی کانتینر 20 فوت حامل سوخت قاچاق مطمئن شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گمرک و یگان حفاظت بنادر از محوطه مذکور بازدید و از کلیه محموله های مشکوک به فرآورده های نفتی نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال گردید که طبق جوابیه مشخص شد تعداد 20 کانتینر حاوی 440هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز می باشند که در پوشش روغن پایه معدنی اظهارشده بودند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت های مکشوفه را 154 میلیارد ریال بر آورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا اعضای شرکت موصوف دستگیر و به همراه پروندهای متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی