English

کشف جسد یکی از مفقودشدگان حادثه سیلاب مشهد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی بیان کرد: جسد یکی از مفقودشدگان تبعه کشور عراق در حادثه سیلاب مشهد پس تلاش های بسیار نیرو‌های امدادی پیدا شد.

کشف جسد یکی از مفقودشدگان حادثه سیلاب مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رسول زارع سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: جسد یکی از مفقودشدگان تبعه کشور عراق در حادثه دیروز سیلاب مشهد پس تلاش های بسیار نیرو‌های امدادی پیدا شد.

زارع در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: در قالب عملیات جست و جو که از صبح امروز آغاز شد، جسد یک زن میانسال با همکاری نیرو‌های امدادی در حجمی انبوه از گل‌های ناشی از سیلاب پیدا شد.

وی افزود: هنوز جست و جو برای یافتن ۲ فرد مفقود دیگر حادثه دیروز ادامه دارد و عملیات جست و جوی مفقودان که از بامداد امروز و با روشن شدن هوا شروع شده با حضور ۱۶ امدادگر و تیم آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسس) در حال انجام است.

زارع اظهار کرد: عصر دیروز یک دستگاه ون در روستای چنارک واقع در نزدیکی مشهد با ۱۳ مسافر تبعه کشورعراق گرفتار سیلاب شد و هفت تن از سرنشینان جان باختند، سه نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند جسد پیدا شده در فاصله ۱۶ کیلومتری از محل سقوط ون در سیلاب پیدا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه