English

​مدیرعامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد؛

ضرورت حفظ کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بازدید از آزمایشگاه آب مستقر در چاه های فلمن، بر حفظ کیفیت آب شرب شهر ها و روستاهای استان اصفهان تاکید کرد.

ضرورت حفظ کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان بیان کرد: کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان اصفهان می باشد و این شرکت از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تخصصی برای نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب بهره می برد.

وی افزود: کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان اصفهان می باشد و این شرکت از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تخصصی برای نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب بهره می برد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان به دلیل بارش های شدید و سیلابی شدن رودخانه زاینده رود گفت: هر چند به دلیل مشکلات به وجود آمده روند تصفیه آب کندتر می شود، اما مردم از کیفیت آب تصفیه شده اطمینان داشته باشند .

گفتنی است؛ در آزمایشگاه های مستقر در چاه های فلمن که سال گذشته به بهره برداری رسید، از 21 منطقه سطح استان نمونه های میکروبی، شیمیایی و بیولوژی از منابع ،مخازن و شبکه آب شرب شهرها و روستاها برداشت و جهت پایش توسط کارشناسان متخصص و خبره به این آزمایشگاه ارسال می شود. باتوجه به این که وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تامین آب سالم، بهداشتی و با کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و سازمان جهانی بهداشت می باشد، سالیانه 1100 نمونه شیمیایی، 4500 نمونه میکروبی و 650 نمونه بیولوژی به این مجموعه آزمایشگاه ها ارسال می شود .

آزمایشگاه آب اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه