English

روابط عمومی آبفای اصفهان موفق به کسب جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق شد

روابط عمومی آبفای استان اصفهان در دومین جشنواره ایده‌های خلّاق روابط عمومی جایزه ملی روابط عمومی خلاق را به خود اختصاص داد.

روابط عمومی آبفای اصفهان موفق به کسب جایزه ملّی روابط عمومی خلّاق شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جشنواره جایزه ملّی روابط عمومی با محوریت خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های عملیاتی روابط‌عمومی و خلاقیت در تولید محتوای رسانه‌ای برگزار شد .

روابط عمومی آبفای استان اصفهان در دومین جشنواره ایده‌های خلّاق روابط عمومی جایزه ملی روابط عمومی خلاق را به خود اختصاص داد.

این جشنواره با محوریت خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های عملیاتی روابط‌عمومی و خلاقیت در تولید محتوای رسانه‌ای برگزار شد .

دومین جشنواره ایده های خلاق روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای خلاقیت و طراحی ایده‌های ناب روابط‌عمومی ، فرهنگ‌سازی ، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه خلاقیت های روابط عمومی و ارتباطات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در توسعه آموزشی در فرآیند خلاقیت و نوآوری،کمک به تولید، تأمین و ارایه محتواهای فاخر و با کیفیت، به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز، کسب دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی‌ در دستور کار قرار گرفت.

مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره ایده های خلاق روابط عمومی با گرامیداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران پروفسور حمید نطقی پور و با حضور اساتید،پیشکسوتان روابط عمومی ،رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مدیران و متخصصان روابط عمومی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و با شعار جهاد تبیین، روابط عمومی و امید اجتماعی درتالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

لازم به یادآوری است؛ روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان نخستین واحد روابط عمومی در سطح شرکت های آب و فاضلاب کشور است که با پشتوانه 55 سال سابقه خدمت درخشان مراحل تعالی و موفقیت را سپری نموده و با بکارگیری فناوری های نوین و استفاده از ایده های خلاق و نوآورانه تلاش می کند تا افق روشنی از پیشرفت و سرآمدی را رقم زند.

آبفا اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه