English

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت در آستانه بهره برداری قرار گرفت

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت به‌عنوان ششمین کلینیک از طرح تحول سلامت با کاربری درمانی در آستانه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دارد.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت در آستانه بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، یکی از ۲۷ طرح عام‌المنفعه سلامت گیلان که به‌زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت است.
کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت ازجمله پروژه‌های طرح تحول سلامت است که طی سال‌های اخیر، فرآیند احداث و تجهیز آن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفته و اکنون بیش ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دارای واحدهایی چون دندانپزشکی، روان‌پزشکی، پوست و مو، چشم، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی، خون و آنکولوژی، تغذیه، گوارش، طب سنتی، آزمایشگاه، زنان و زایمان، کودکان، جراحی و ارتوپدی، قلب، رادیولوژی، داروخانه و بخش‌های اداری است.
کلینیک ویژه شهدای سلامت رشت در سه‌طبقه بنا شده و چهار هزار و ۵۰ مترمربع زیربنا دارد و تاکنون برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده است.
یکی از دلایل‌عدم بهره‌برداری کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی در گیلان در زمان مقرر، ناکافی بودن اعتبار و عدم اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بود که بخشی بزرگی از نیاز مبرم مردم استان به فضای فیزیکی درمانی اکنون با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تأمین و جذب اعتبار، جبران شده است.
گفتنی است طی سه سال اخیر، ۶ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان‌های رودسر، فومن، رشت، آستانه‌اشرفیه، لنگرود و ماسال افتتاح و به بهره‌برداری مردم رسیده است.
همچنین ۴ کلینیک ویژه تخصصی در شهرستان‌های لاهیجان، صومعه‌سرا، آستارا و رودبار نیز در دست احداث هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه