English

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با اشاره به فرصت ماه محرم در تقویت ارزش ها بیان کرد: محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است.

محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران گفت: امام حسین (ع) در ۶ماه آخر عمر مشغول جهاد تبیین بودند و یک روز جهاد نظامی داشتند.

وی ادامه داد: ایشان یک مرحله در قالب نامه‌ها و سخنرانی‌ها قبل از عاشورا و یک‌ مرحله در روز عاشورا تبیین داشتند و حتی در روز و شب عاشورا یاران ایشان هم تبیین داشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرحله سوم جهاد تبیین با شهادت امام حسین (ع) توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) آغاز شد و این خط در مکتب اهل بیت (ع) تا امروز تداوم یافته است.

وی با بیان اینکه تبیین به ۲ صورت روشنگرانه برای معرفی جبهه حق و افشاگرانه برای معرفی چهره جبهه باطل انجام‌می‌شود، افزود: تبیین حق و باطل، تبیین جایگاه ولایت، تبیین تکلیف امروز جامعه و وظیفه پیروان مکتب، تبیین درس‌های و ارزشهای مکتب عاشورا، در ایام محرم ضروری است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: آگاهی دادن به عموم مردم در خصوص شرایط زمان و مکان از مصادیق تبیین عاشورایی است و موجب می‌شود دشمن و تکلیف خود را در برابر جبهه باطل به خوبی بشناسیم.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه مقاومت از درس های مکتب عاشورا است و به ما می‌آموزد با کمترین عده و عده می‌توان در برابر جهان کفر ایستاد کما اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات ولی با تکیه به خداوند و بهره جستن از امکانات خود در برابر جهانی از امکانات مادی ایستادگی کردیم و پیروزی بزرگ برای ملت ایران رقم خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه