English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی طی ماه محرم و صفر در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک به معاش خانواده های نیازمند در ماه محرم و صفر خبر داد.

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی طی ماه محرم و صفر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی ، بیان داشت: همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)این طرح برای خدمت به خانواده های نیازمند آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی، طبخ غذای گرم برای مددجویان تحت حمایت و حامی یابی برای کودکان یتیم و نیازمند از جمله برنامه های طرح اطعام و احسان حسینی در اصفهان است.

این مقام مسئول ادامه داد: مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی و مردم عزادار استان اصفهان با تمام ظرفیت خود در این امر خیر سهیم خواهند شد.

زارع با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی این طرح در سال گذشته، افزود: در 229 آشپزخانه فعال سطح استان، بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم و 300 هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران، به ارزشی بالغ بر 87 میلیارد تومان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با دعوت از خیران و هیات‌های مذهبی برای شرکت در طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: مردم استان از اول محرم تا پایان ماه صفر می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6063737000002509 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز یا با شماره گیری #031*8877* و مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان واقعی، نذورات خود را اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه