English

پرداخت بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران کرمانشاهی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: کشاورزانی که تا ۱۴ تیرماه سال‌جاری گندم تحویل مراکز خرید تضمینی داده تمام مطالبات خود را دریافت کردند.

پرداخت بیش از 1900 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ماشاءاله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در حال حاضر توسط ۷ مرکز دولتی، ۳۵ سیلوی بخش خصوصی و ۱۳ مرکز مباشر تعاونی روستایی با نرخ مصوب اعلامی ۱۱۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم گندم، انجام شده است.

وی افزود: این مقدار در حال حاضر به غیر از مناطق گرمسیر استان، در تمامی شهرستان‌های استان عاملیت خرید تضمینی گندم توسط مراکز از پیش تعیین شده در حال انجام است و عملیات خرید تضمینی از کشاورزان تا برداشت کامل محصول گندم در استان کرمانشاه ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان هم استانی نیز عنوان کرد: تمامی کشاورزانی که تا تاریخ ۱۴ تیرماه سال جاری گندم خود را تحویل مراکز خرید تضمینی داده‌اند ۱۰۰ درصد مطالبات خود را دریاف تکرده‌اند و لذا با تلاش همکاران ما در مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک کشاورزی تا کنون یک‌‌هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان به حساب کشاورزان کرمانشاهی واریز شده است.

وی تاکید کرد: به منظور رفاه حال کشاورزان و رانندگان تمامی مراکز خرید تضمینی استان باید با حضور عاملین تشخیص و ذی‌حساب تا زمان تخلیه آخرین محموله داخل مرکز خرید تضمینی فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه