English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد؛

آزادسازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر از اراضی کشاورزی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزادسازی 10هزار و300 متر از اراضی کشاورزی شهرستان نکا به ارزش 30 میلیارد ریال، خبر داد.

آزادسازی 10 هزار و 300 متر از اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف به اراضی تغییرکاربری شده کشاورزی در شهرستان نکا که در سطح وسیعی در حال وقوع بود، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با مجوز قضائی کلیه پرونده‌های تغییرکاربری اراضی کشاورزی در ارتباط با ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که منجر به طرح شکایت در دادگاه شد را در شهرستان نکا مورد شناسائی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: مأموران در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند 10هزار و 300 متر مربع از اراضی کشاورزی که به صورت غیرقانونی و به بهانه اخذ مجوزات برای ساخت انبارک، اتاق نگهبانی و جانمایی نگهداری ادوات کشاورزی اقدام به ساخت ویلا و اخد امتیازات و انشعابات شده بودند را مورد شناسائی قرار دهند.

وی از تشکیل پرونده قضائی و تخریب بناهای ساخته شده و آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگرداندن آن به دامان طبیعت خبر داد و گفت: ارزش زمین های رهاسازی شده برابر نظر کارشناسان بیش از 30 میلیارد ریال می باشد.

سرهنگ محمدپور خاطرنشان ساخت: تغییر ارکان، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است و برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه