English

سرهنگ روح اله گراوندی:

سه باند سارق مسلح و زورگیر در دزفول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: سه باند سارق مسلح و زورگیر باغات، منازل و موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر شدند.

 سه باند سارق مسلح و زورگیر در دزفول دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات، منازل و موتورسیکلت در سطح شهرستان و ایجاد نارضایتی عمومی، موضوع دستگیری سارقان مسلح در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته موفق شدند هفت نفر سارق حرفه‌ای منازل، باغات و موتورسیکلت را در قالب سه باند شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در این طرح موفق به کشف چهار قبضه سلاح شکاری و جنگی، چند تیغه شمشیر و قمه، مقادیر زیادی پلاک‌های سرقتی، قیچی‌های سیم بر و مقادیر زیادی اموال سرقتی شدند.

وی به کشف ۳۰ فقره سرقت در این طرح اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه