English

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

آغاز ۱۲ پروژه راهسازی نیمه تمام در استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز ۱۲ پروژه راهسازی نیمه تمام در استان اصفهان خبر داد.

آغاز ۱۲ پروژه راهسازی نیمه تمام در استان اصفهان

بهزاد شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به انتخاب پیمانکار برای اجرای ۱۲ پروژه راهسازی در سطح استان گفت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحولی در پروژه‌های نیمه تمام خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در چهار ماهه ابتدای امسال به منظور جذب اعتبارات سال مالی ۱۴۰۰ علاوه بر اقدامات لازم برای پروژه‌های در دست اجرا، مطالعه، برآورد و انجام تشریفات مناقصه به منظور انتخاب پیمانکار برای ۱۲ پروژه راهسازی در سطح استان اصفهان بعمل آمد. 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مناقصات برای این پروژه‌ها اذعان داشت: در حال حاضر پروژه‌های فوق دارای پیمانکار منتخب بوده و مبلغ مناقصه های انجام شده نیز در مجموع بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برخی از این پروژه‌ها شامل تقاطع پل‌های نوش آباد در محور کنار گذر آران و بیدگل، تقاطع سادیان و تقاطع اسحاق آباد در محور برزک به کاشان و تکمیل اجرای عملیات آسفالت محور قاسم آباد – حسین آباد در محور آران و بیدگل بوده که برای هر چهار پروژه تجهیز کارگاه انجام پذیرفته است.  

وی افزود: اجرای عملیات آسفالت محور فخره به کاشان، تکمیل باند دوم اژیه به ورزنه، تکمیل اجرای علائم ایمنی و ... در سطح استان، تکمیل اجرای پل های سادیان و مرق در محور برزک به کاشان، تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک، تعریض محور کمشچه به اردستان، تقاطع پیربکران به خوانسارک و پل عابر پیاده جعفرآباد از دیگر پروژه هایی است که مناقصه‌های آن انجام و دارای پیمانکار منتخب است. 

شاهسوندی خاطرنشان کرد: با شروع و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور در سطح استان اصفهان شاهد تحول در پروژه‌های نیمه تمام خواهیم بود. 

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت در اجرای پروژه‌های راهسازی گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اجرای پروژه‌ها انتخاب پیمانکاران و مشاوران با تجربه و توجه به قدرت اجرایی آنان برای پروژه‌ی مورد نظر است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین راهسازی یکی از راهکارهای مهم در بالا بردن کیفیت پروژه‌ها است اذعان داشت:‌ با توجه به کمبود اعتبارات، ضروری است تا کاهش هزینه‌ها از طریق روش‌ها و ابزارهای نوین مهندسی جدید انجام پذیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه