English

با اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۳ شهرستان استان اصفهان انجام شد؛

بهره مندی ۸۷ روستای استان اصفهان از آبرسانی پایدار

عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به 87 روستا در سه شهرستان استان اصفهان با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است.

بهره مندی 87 روستای استان اصفهان از آبرسانی پایدار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در نخستین مرحله از اجرای این طرح که در قالب طرح جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور در حال اجرا است، 87 روستا در شهرستان‌های نائین، فریدونشهر و سمیرم از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند.

در شهرستان نایین و در مرحله نخست اجرای این طرح، 3000 نفر در 54 روستا از آبرسانی پایدار بهره مند می شود و تاکنون برای اجرای طرح های آبرسانی به مجتمع های روستایی لای سیاه و کوهستان- بهارستان در حدود 15000 متر حفاری و 8200 متر لوله گذاری شده است.

در طرح جهاد آبرسانی در این شهرستان علاوه بر حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب، ۱۱۷ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، 3700 متر مکعب مخزن و پنج باب ایستگاه پمپاژ نیز اجرا و احداث می شود.

در شهرستان فریدونشهر نیز 23 روستا با اجرای این طرح از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند که عملیات لوله گذاری در روستاهای این شهرستان به طول 136 کیلومتر انجام می شود و تا کنون 17400 متر حفاری و 3000 متر لوله گذاری شده است؛ هم اکنون نیز عملیات حفاری و لوله گذاری در منطقه پیشکوه و مجتمع روستایی برف انبار فریدونشهر در حال اجرا است.

گفتنی است؛ جهاد آبرسانی در این شهرستان با احداث 20 باب مخزن با ظرفیت 1300 متر مکعب و 9 باب ایستگاه پمپاژ نیز اجرایی می شود.

شایان ذکر است؛ جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم نیز در 10 روستا به طول 27 کیلومتر در آینده‌ای نزدیک آغاز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه