English

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان اعلام کرد؛

کاهش چشمگیر آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کلانشهر اصفهان

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان اظهار داشت: آبرسانی سیار در شهر اصفهان در تیرماه، نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، به صورت چشمگیری کاهش یافت.

کاهش چشمگیر آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کلانشهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس عباسی خاک گفت: در روزهای 12 تا 14 تیر ماه سال جاری که دمای هوا در کلانشهر اصفهان تا 43 درجه سانتیگراد رسید، به دلیل افزایش زمان استفاده از کولرهای آبی و افزایش مصرف آب، میزان ذخیره مخازن تأمین آب شهر اصفهان به شدت کاهش یافت و در نتیجه در برخی از نقاط شهر اصفهان، آبرسانی سیار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مجموع آبرسانی سیار صورت گرفته در روزهای 12 تا 14 تیر ماه سال جاری به میزان 222 هزار لیتر توسط 37 دستگاه تانکر انجام شد. همچنین تیر ماه در مجموع 265 هزار لیتر آب توسط 42 تانکر آبرسانی در سطح شهر توزیع شده است، این در حالی است که در مدت مشابه سال 1400، حدود 30 میلیون لیتر آبرسانی سیار انجام شده است که این حجم از آبرسانی در تیرماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از 99 درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با به کارگیری سامانه های تله متری و تله کنترل و مدیریت فشار آب تلاش می کند تا عدالت در توزیع آب برقرار شود.

عباسی خاک افزود: آبفای استان سال گذشته 62 میلیون لیتر آب را به وسیله بیش از 5 هزار و 800 تانکر آبرسانی در سطح شهر اصفهان توزیع کرد در حالی که امسال تاکنون 42 تانکر آبرسانی شده و این حاکی از بهبود شرایط در سال جاری نسبت به سال گذشته است.

وی گفت: با توجه به شرایط کمبود آب و کاهش فشار شبکه به منظور رفع مشکل فشار آب در طبقات بالا به همشهریان توصیه می شود از پمپ مجاز آب استفاده کنند، بدین صورت که پس از کنتور آب باید مخزن وجود داشته باشد تا آب ابتدا وارد مخزن شده و سپس از مخزن با پمپ به سمت بالا پمپاژ آب صورت گیرد.

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان ادامه داد: تامین آب اصفهان به صورت پایدار و ۱۰۰درصد از تصفیه خانه بابا شیخعلی انجام می شود، اما از نیمه خرداد تا شهریور ماه، با توجه به افزایش دما و مصرف، برای تامین آب با کیفیت، به ناچار از منابع محلی استفاده می شود و برخی چاه های با کیفیت، با هماهنگی مرکز بهداشت، آزمایشگاه های کیفی، میکروبی و در نهایت تایید شبکه بهداشت استان، وارد مدار توزیع می گردد و به این علت است که ممکن است این اختلاط آب موجب تغییر در مزه آب شود.

لازم به ذکر است؛ هم استانی‌ها در صورت قطعی آب و یا افت فشار می توانند در هر ساعت از شبانه روز، با مرکز ارتباط با مشتریان(سامانه122) تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه