English

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان هرمزگان صورت پذیرد

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، مواج بودن دریا، وقوع بارش های رگباری در مناطق دریایی استان نیز تداوم خواهد داشت و توصیه می شود از تردد شناورهای سبک اجتناب و تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان صورت پذیرد.

تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان هرمزگان صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری  فعالیت بارشی سامانه مونسونی همچنان در سطح استان هرمزگان تداوم خواهد داشت.

طی ساعاتی در برخی نقاط  استان از جمله  مناطق غربی  و مناطق دریایی، رگبار باران و رعد و برق، افزایش سرعت وزش باد و از ساعات بعدازظهر تا شب در سطح استان رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای  پیش بینی شده توصیه می شود با توجه به سیلابی شدن رودخانه های فصلی از قرارگیری در حریم رودخانه ها خودداری شود.

باتوجه به وزش بادهای شدید جنوب شرقی  شرایط تردد های دریایی مساعد نخواهد بود و اختلال در تردد های دریایی  مورد انتظار است.

ضمن مواج بودن دریا، وقوع بارش های رگباری در مناطق دریایی استان نیز تداوم خواهد داشت و توصیه می شود از تردد شناورهای سبک اجتناب شود و تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان صورت پذیرد.

به لحاظ دمایی از روز جمعه (هفتم مرداد ماه) افزایش تدریجی دما مورد انتظار است.

توصیه می شود تا روز جمعه باتوجه به تاثیر فعالیت بارشی سامانه مونسونی تمهیدات لازم در غالب نقاط استان صورت پذیرد و اوایل هفته آینده ضمن کاهش دامنه فعالیت بارشی سامانه بارش در ارتفاعات استان همچنان ادامه دار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه