English

حجت الاسلام جعفری خبر داد؛

آموزش «آداب خادمی» به ۱۴۰ خادم نوجوان حرم بانوی کرامت

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آداب خادمی برای خادمان نوجوان حرم بانوی کرامت، گفت: رعایت آداب شرعی و اخلاقی، رعایت نظم و انضباط در رفتار، حفظ آرامش و برخورد صبورانه با زائران، امانتداری نسبت به مال و آبروی زائران و حسن معاشرت با زائران از جمله مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی بود.

آموزش «آداب خادمی» به ۱۴۰ خادم نوجوان حرم بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت و گویی اظهار کرد: به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت دوره آموزش آداب خادمی ویژه نوجوانان پسر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری دورهای آموزشی حرم شناسی و تفسیر قرآن کریم این سومین دوره آموزش ضمن خدمت خادمان نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت بود که ۱۴۰ نفر از خادمان نوجوان پسر بخش های انتظامات، تشریفات، رسانه و سرود در این دوره شرکت کردند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت ادامه داد: رعایت آداب دینی، شرعی و اخلاقی، رعایت نظم و انضباط در زندگی، حفظ آرامش و برخورد صبورانه با زائران، امانتداری نسبت به مال و آبروی زائران و حسن معاشرت با زائران از جمله مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی بود.

وی گفت: این دوره هفته گذشته با تدریس حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه