English

حجت الاسلام جعفری خبر داد:

اجرای ویژه برنامه های ادبیات کودک و نوجوان در حرم بانوی کرامت

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از اجرای برنامه های ویژه ادبیات کودک و نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و گفت: برنامه قصه گویی و جمع خوانی کتاب ویژه کودکان، پاتوق کتاب و رمان خوانی ویژه نوجوانان و انتشار کتاب صوتی کودکانه در شبکه های اجتماعی ویژه کودکان از جمله برنامه های ادبیات کودک و نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت است.

اجرای ویژه برنامه های ادبیات کودک و نوجوان در حرم بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام مرتضی جعفری مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در گفت و گویی به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در زمینه ادبیات کودک و نوجوان سه ویژه برنامه را تدارک دیده است که در طول سال اجرا می شود.

وی گفت: اولین برنامه ویژه ادبیات کودک که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود قصه گویی و جمع خوانی کتاب در برنامه بچه های بهشت است که هر روز عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در قسمت زیرین بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود و مورد استقبال کودکان قرار گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دومین برنامه نیز ویژه برنامه پاتوق کتاب است که در قالب برنامه یک فنجان نوجوانی در شبستان علامه مجلسی هر روز عصر ویژه نوجوانان برگزار می شود و در این ویژه برنامه کتاب های داستانی و رمان مذهبی به نوجوانان معرفی و به صورت جمعی قرائت می شود.

وی گفت: سومین برنامه نیز در فضای مجازی صورت می گیرد که هر شب یک قصه صوتی کودکانه از داستان های انبیا و دیگر داستان های کودکانه در کانال رواق کودک ( بچه های بهشت) در پیامرسان ایتا قرار داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه