English

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان:

استنشاق گاز داخل چاه موجب خفگی مردی ۵۲ ساله شد

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به خفگی مردی 52 ساله، اظهار داشت: یکی از اهالی روستای حسین آباد برای تمیز کردن «توری کف کش موتور چاه» به داخل چاه می رود که به دلیل کمبود اکسیژن و استنشاق گاز داخل چاه، دچار مشکل و در نهایت خفگی می شود.

استنشاق گاز داخل چاه موجب خفگی مردی 52 ساله شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا صارمی  سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان روز سه شنبه با اشاره به خفگی مردی 52 ساله، اظهار داشت: یکی از اهالی روستای حسین آباد برای تمیز کردن «توری کف کش موتور چاه» به داخل چاه می رود که به دلیل کمبود اکسیژن و استنشاق گاز داخل چاه، دچار مشکل و در نهایت خفگی می شود.

به گفته وی، این فرد پس از سرگیجه و خفگی به داخل آب ته چاه سقوط می کند که به دلیل کمبود اکسیژن داخل چاه و سقوط در آب، جان خود را از دست می دهد.

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان اظهار داشت: پس از وقوع حادثه و اطلاع بستگان، نامبرده از داخل چاه به بیرون کشیده می شود و در حین انتقال به مرکز درمانی، جان خود را از دست می دهد.

صارمی تصریح کرد: اواخر تیرماه امسال نیز مردی ۶۰ ساله ای حین حفر چاه و به دلیل کمبود اکسژن در روستای آبشینه شهر همدان دچار خفگی و مرگ شده بود.

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان گفت: کاهش میزان اکسیژن و استنشاق گاز داخل چاه موجب خفگی مرد ۵۲ ساله هنگام کار در داخل چاهی در همدان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه