English

عزت‌الله ضرغامی:

دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی می‌تواند یکی از مناطق موفق گردشگری باشد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی می‌تواند یکی از مناطق موفق گردشگری در سطح استان باشد.

دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی می‌تواند یکی از مناطق موفق گردشگری باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت‌الله ضرغامی ، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی گفت: دریاچه گیلارلو گرمی در منطقه بسیار خوبی قرار گرفته است و آب و هوای فوق‌العاده‌ای دارد که اگر زیرساخت‌های این منطقه به سرعت فراهم شود می‌تواند یکی از موقعیت‌های خوب گردشگری باشد.

وی افزود: دریاچه گیلارلو گرمی در منطقه بسیار خوبی قرار گرفته است و آب و هوای فوق‌العاده‌ای دارد که اگر زیرساخت‌های این منطقه به سرعت فراهم شود می‌تواند یکی از موقعیت‌های خوب گردشگری باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می گوید: رینگ دور دریاچه گیلارلو حدود 4 کیلومتر است که زیرسازی آن انجام شده و پیگیری می‌کنیم تا آسفالت این رینگ انجام شود و بعد از آن با شکل روشنی که مجموعه پیدا می‌کند سرمایه‌گذاران مختلفی در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

ضرغامی بیان کرد: باید حوزه‌های مختلف سرگرمی، ورزشی و زیبایی‌شناسی در این منطقه پیاده شود و خدمات و سرویس‌های مختلف به مردم ارائه شود تا هم مردم شهرستان گرمی که از امکانات تفریحی و سرگرمی بهره چندانی نبرده‌اند از این مجموعه استفاده کنند و هم جذب گردشگر در این منطقه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: موزه عشایر گرمی با توجه و تمرکز روی ایل شاهسون دایر شده است که یک هویت شناخته شده و برجسته در ایران بزرگ به شمار می‌رود.

ضرغامی ادامه داد: اهمیت این نمایشگاه در شناختن ریشه و هویت است، در این موزه ریشه ایل شاهسون که از طوایف مختلف است مطالعه شده و اطلاعات آنها همراه با تیره‌های طوایف به نمایش گذاشته شده که کار بسیار ارزشمندی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه