English

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شهری قم برگزار شد

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 13 پروژه شهری بااعتباری بالغ‌بر هزار و 300 میلیارد ریال با حضور استاندار و شهردار قم برگزار شد.

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شهری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شهری بااعتباری بالغ‌بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری و در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، حمل‌ونقل و فضای سبز برگزار شد.

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری و بازگشایی پروژه بهسازی ورودی شهر قم از اتوبان امیرکبیر در محور شهید بادیان به بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از پروژه‌های منطقه سه شهرداری قم بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح بوستان خانواده حضرت مریم علیهاسلام در منطقه یک به همراه چندین طرح حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز در مناطق مختلف شهری در قالب افتتاح پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری قم به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی پروژه بزرگ هدایت آب‌های سطحی در بلوار آیت‌الله بافقی که اثربخشی ویژه‌ای در کنترل روان‌آب‌ها را در مناطق دو، سه و شش به‌دنبال خواهد داشت و فاز اول بهسازی بلوار شهید خداکرم شامل عملیات زیرسازی، اصلاح و روکش آسفالت در منطقه سه نیز در این مرحله آغاز شد.

پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نظیر بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده، هوشمندسازی تقاطع‌های شهری، احداث پارکینگ خودرو و موتورسیکلت، رونمایی از خودروهای برقی جدید حمل زائران و اجرای عملیات خط‌کشی معابر بارنگ نانو نیز در قالب پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری قم در این مرحله به بهره‌برداری رسید.

ورود ۴۴ دستگاه تاکسی نوسازی شده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در این مرحله شاهد آن بودیم.

در حاشیه این آیین از مادر شهیدان حسین و محمدتقی شاطری از شهدای دوران دفاع مقدس با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه