English

رضا شیرین زاده خبر داد؛

جابه جایی ۵۲۵ هزار مسافر در سال جاری در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 4 ماهه نخست امسال 525 هزار نفر مسافر در استان جابجا شده است.

جابه جایی 525 هزار مسافر در سال جاری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده ، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدیداز شرکت های مسافربری شهرستان خلخال گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 477 هزار و 693 نفر مسافر بود افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 255 هزار و 138 نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،47 هزار و 323 نفر با مینی بوس و 222 هزار و 204 نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب 93 هزار و 299 سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و گفت: در جابجایی مسافر به وسیله مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 223 هزار و 587 نفر بود افزایش 2 درصدی را در 4 ماهه شاهد هستیم.

شیرین زاده فعالیت 7 پایانه مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت 57 شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و گفت: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه