English

عسکری خبر داد؛

آمادگی فارس برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی دانش آموزی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان فارس و وحدت و همدلی مسئولین استان در حمایت از برنامه های و فعالیت های مختلف آموزش و پرورش ، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی در سطح کشور های منطقه را داریم.

آمادگی فارس برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموز شهید استان گفت: سیاست آموزش و پرورش فارس ، توجه به تربیت چند ساحتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: بر همین اساس همزمان با اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در استان، معاونت پرورشی و فرهنگی استان نیز در تلاش است تا موکب ویژه فرهنگیان را در کربلای معلی راه اندازی نموده تا زمینه تکریم فرهنگیان استان و سراسر کشور در عراق را فراهم نماییم.

وی گفت: اهتمام وزارت آموزش و پرورش در توسعه فضاهای ورزشی در استان فارس ستودنی است ، چنانچه سرانه ورزشی دانش آموزان استان از 21 صدوم متر ،هم اکنون به 27 صدم متر افزایش یافته و  در هفته های گذشته نیز با حضور وزیرآموزش و پرورش در فارس، 40 زمین چمن در استان افتتاح شد و کلنگ یکی از 8 دهکده تربیت بدنی کشور و زورخانه فرهنگیان در فارس به زمین زده شد.

عسکری ضمن تشکر از مسئولین استان که آموزش و پرورش را در اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی یاری می کنند، گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری شیراز،بنا بر این است تا فضای مجموعه ورزشی بعثت ، با اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان از محل مطالبات آموزش و پرورش شیراز از شهرداری، تکمیل گردد .

وی در ادامه گفت:  با توجه به ظرفیت قوی استان فارس و وحدت و همدلی مسئولین استان در حمایت از برنامه های و فعالیت های مختلف آموزش و پرورش ، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی کشورهای منطقه را داریم .

وی در پایان ،صدا وسیما و اصحاب رسانه و مطبوعات را به عنوان یکی از بازوان اصلی آموزش و رپرورش ویکی از 4 رکن اصلی  تربیت در سند تحول بنیادین دانست و از آنها تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه