English

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق در مدارس استان ایلام تا پایان شهریورماه

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق برای دانش آموزان دوره ابتدایی از 1 مردادماه 1401 آغاز و تا پایان شهریورماه به صورت کامل اجرا می شود که در آن دانش آموزان در 8 هفته 8 جلد کتاب داستان مطالعه میکنند.

اجرای طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق در مدارس استان ایلام تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی حسن عزیزپوریان از اجرای طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق برای کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی استان از 1 مردادماه 1401 تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

 سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح مطالعه دانش آموزان و تقویت مهارت های مربوط به خواندن، نوشتن و ارتقای سطح آداب و مهارت های اجتماعی دانش آموزان صورت می گیرد.

عزیزپوریان در خصوص شیوه اجرا افزود: این طرح به مدت 8 هفته در طی ماه های مرداد و شهریور به اجرا در می آید و دانش آموزان در مدت 8 هفته، 8 جلد کتاب داستان مطالعه می کنند که چهار جلد کتاب توسط وزارت خانه و چهار جلد توسط استان در اختیار هر کدام از پایه ها به تفکیک قرار داده می شود که کتاب ها به صورت فایل های الکترونیکی (فایل متنی و صوتی) تهیه شده اند.

وی همچنین اظهار داشت: کتاب های معرفی شده به صورت هفتگی و به تفکیک پایه در کانال های کشوری و استانی قرار داده می شوند و رابطین استانی از کانال های کشوری فایل ها را دریافت کرده و در کانال های استانی قرار می دهند؛ آموزگاران مجری نیز از کانال استانی دریافت و در گروه های دانش آموزی مدرسه ای  موجود در شبکه شاد قرار می دهند. دانش آموزان با مطالعه این کتاب ها در پایان هر هفته به سوالات آزمون به صورت آنلاین پاسخ می دهند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام در پایان اضافه کرد: برای دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند تعداد هشت جلد کتاب توسط آموزگاران مربوطه و یا راهبران آموزشی به صورت حضوری و به فراخور پایه و سن دانش آموز به مدت هشت هفته در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه